Facebook, Twitter i d’altres xarxes socials (I) – 2a part
Categoria: FontBarbuda,Penedès,Web 2.0
Col.laborant amb l’Associació d’Empresaris de l’Alt Penedès, Baix Penedès i Garraf (ADEG) avui he impartit, a la seva seu de Vilanova i la Geltrú, la segona sessió del seminari ‘FACEBOOK, TWITTER I D’ALTRES XARXES SOCIALS’. En aquesta segona part, hem entrat directament a la pràctica del Facebook, especialment les pàgines corporatives.
Aquesta sessió engloba el seminari d’una única jornada Treure profit al Facebook que vam donar molt recentment. Allà partiem però d’un nivell més bàsic, així doncs ens hem concentrat a crear i personalitzar la pàgina corporativa, així com la possibilitat de vincular-la al Twitter que van tocar durant la primera part del seminari. També hem parlat de LinkedIn, i del valor de ser presents en aquesta i d’altres xarxes segons els nostres objectius. Per complementar el seminari, i esperant que els participants vegin i comentin aquest apunt com a anotació al meu perfil del Facebook, només em queda facilitar aquesta molt bona definició de les responsabilitats d’un Community Manager i mostrar com es fan ressò al nostres país del potencial econòmic de les xarxes socials.
Seminaris impartits a l’ADEG:
Technorati Tags: taller, curs, seminari, blocs, blogs, web 2.0, ADEG, Penedesfera, empresari, empresa, emprenedor, Vilanova, Geltrú, Garraf, Penedès, Facebook, LinkedIn, xarxes socials
Tornar a: Facebook, Twitter i d’altres xarxes socials (I) – 2a part
Web Social