Manual d’ús del bloc a l’empresa
3 març 2008 per Daniel García Peris
Infonomia ha publicat un interessant llibre adreçat a introduir els empresaris al món dels blocs. Via Facebook m’assebento que la presentació oficial serà al Museu Guggenheim de Bilbao el 31 de març però el llibre ja està a la venta pel portal d’Infonomia i gratuïtament en format pdf. Creative Commons ho fa possible.
La màxima d’un bloc d’empresa és voler influir a la pròpia organització i facilitar la comunicació horitzontal. “Manual de uso del blog en la empresa” d’Alberto Ortiz de Zarate vol arribar aquesta conclusió d’una manera gradual, posant al dia el directiu durant 114 pàgines, amb l’extensió que representa el blog del llibre, de totes les eines a la seva disposició. És recomanable també pels que volen conèixer tots els àmbits de la nova tendència comunicativa que representen els blocs. Si aquestes dues inquietuds són a la teva llista d’interessos la lectura se’t fa doblement amena i útil.
Technorati Tags: Infonomia, Alberto Ortiz de Zarate, blocs, blogs, empresa, 2.0, influència, mercats
[…] establir una política comercial corporativa adaptada als nous temps […]