Com treure profit de les xarxes socials · Facebook, Twitter… – 2a part
11 abr. 2011 per Daniel García Peris
Col.laborant amb l’Associació d’Empresaris de l’Alt Penedès, Baix Penedès i Garraf (ADEG) avui impartiré, a la seva seu de Vilanova i la Geltrú, la segona sessió del seminari ‘COM TREURE PROFIT DE LES XARXES SOCIALS · FACEBOOK, TWITTER…’. En aquesta segona part, entrarem directament a la pràctica del Facebook, especialment les pàgines corporatives.
Tot i que parlarem també d’una xarxa enminenment dirigida a les relacions laborals com LinkedIn, ens referirem del valor de ser presents en aquesta i d’altres xarxes segons els nostres objectius, però ens concentrarem a crear i personalitzar la pàgina corporativa a Facebook, així com la possibilitat de vincular-la al Twitter que van tocar durant la primera part del seminari. La clau del Facebook és la seva usabilitat, que facilita la interactivitat, i per tant la fa el centre de la comunicació a internet, com a mínim la gran majoria de la societat occidental. En aquest sentit aquestes són dues bones referències: Sobre la visualització de les xarxes socials per països a The world map of social networks, Los elementos indispensables en tu página de Facebook i com Twitter se plantea páginas de empresa como Facebook. A continuació podeu veure el perquè It’s time to transform your marketing.
Seminaris impartits a l’ADEG:
Technorati Tags: taller, curs, seminari, blocs, blogs, web 2.0, ADEG, Penedesfera, empresari, empresa, emprenedor, Vilanova, Geltrú, Garraf, Penedès, Facebook