• Inici
  • Sobre mi
  • Contactar
  • Subscripció
  • Arxiu

Daniel García Peris – Blog

Anàlisi del web 2.0, turisme i actualitat

Fil dels
Apunts
Comentaris
« Blog de Marc Queralt i Bassa i DeMomentSomTres
La Penedesfera, valor actiu a la tarda de la xarxa »

L’estratègia de la ceba

7 abr. 2013 per Daniel García Peris

A la presentació del llibre "El Penedès, Terra de Sensacions" @Vinseum

En el sector turístic les iniciatives originals i innovadores són les que cal idear per tenir una promoció global i local, amb un mixt de difusió en diferents canals, tot i així la recent Tot i així, cal tenir uns elements promocionals bàsics primer de tot. Per exemple el llibre “El Penedès, terra de sensacions” que s’ha presentat aquests dies ve a ocupar aquest espai. Aquest és l’article que el 3 de vuit m’ha publicat al respecte. L’escrit també ha estat publicat al meu bloc al diari ARA.

El 3 de Vuit 5-4-13: L'estratègia de la ceba by Daniel García Peris

Articles publicats a el 3 de vuit:

Technorati Tags: Austràlia, Queensland, Penedès, turisme, destinació, promoció, marketing, innovació

Compartir

Related Posts:

  • L'estratègia Concorde
  • L'oportunitat en promoció turística
  • El Risk de la Vegueria
  • Gelidarts o la despromoció econòmica
  • Penedès 10
  • Millora de la comunicació 2.0 del sector turístic a…

Etiquetes:Austràlia, destinació, innovació, marketing, Penedès, promoció, Queensland, Turisme

Publicat a Actualitat, Penedès, Records de viatge, Turisme