• Inici
  • Sobre mi
  • Contactar
  • Subscripció
  • Arxiu

Daniel García Peris – Blog

Anàlisi del web 2.0, turisme i actualitat

Fil dels
Apunts
Comentaris
« Només un nou país pot defensar el riu Ebre
dnavarretecamps i Holotúria »

Gelidarts o la despromoció econòmica

13 febr. 2016 per Daniel García Peris

@bruno_oro & @vicensmartin Big Band cantant @franksinatra al #Castell de #Gelida #concert #Gelidarts #Penedès

L’Ajuntament de Gelida ha decidit no organitzar més el festival Gelidarts, fet que demostra que la promoció turística no es pot fer a cop de talonari, cal comptar amb els comerciants, empreses i entitats de la vila per definir una estratègia a llarg termini. Però sobretot cal una correcta difusió dels esdeveniments que ha de traspassar el nivell local, i quantificar la inversió correctament mitjançant l’impacte que genera als mitjans de comunicació i les xarxes socials. Són diners de tothom i no es poden gastar sense criteri. Aquest és l’article que el 3 de vuit m’ha publicat al respecte. L’escrit també ha estat publicat al meu blog al diari ARA i a Xarxa Penedès.

El 3 de Vuit 12-2-16: Gelidarts o la despromoció econòmica by Daniel García Peris

Articles publicats a el 3 de vuit:

Technorati Tags: Gelidarts, Gelida, Castell, Promoció econòmica, Turisme, Ajuntament

Compartir

Related Posts:

  • L'oportunitat en promoció turística
  • Centre de Promoció Turística i Aula del Funicular:…
  • L'impacte en xifres de les xarxes socials al Turisme
  • L'estratègia de la ceba
  • Gelida a Instagram
  • L'Escudella Solidària de Santa Llúcia

Etiquetes:Ajuntament, castell, Gelida, Gelidarts, Promoció econòmica, Turisme

Publicat a Gelida, Turisme