• Inici
  • Sobre mi
  • Contactar
  • Subscripció
  • Arxiu

Daniel García Peris – Blog

Anàlisi del web 2.0, turisme i actualitat

Fil dels
Apunts
Comentaris
« Qui escriu la història?
Somriu, ha arribat Imagenio a Gelida »

El Català és cursi

14 febr. 2008 per Daniel García Peris

Avui he rebut dos e-mails publicitaris recordant el Dia de Sant Valentí i oferint una promoció a un servei de contactes. En un d’ells el programa d’afiliats és en castellà i l’altre en català. L’equivalència no és ni molt menys literal. Jutgeu vostès mateixos que podem deduir de les diferències.

La Vanguardia - Parship.es - Sant Valentí
RACC - Parship.es - Sant Valentí

Certament la publicitat contextual ha anat millorant i cada vegada és més intel.ligent però en aquest cas l’única contextualitat és la data de la promoció. Un mailing electrònic indiscriminat a la base de dades dels seus usuaris. Darrerament s’han apuntat a aquesta pràctica La Vanguardia i el RACC, i trobo personalment que aquest nou servei no millora la seva imatge sinó tot al contrari. A més, el diari no sap que estic feliçment casat però el RACC sí, llavors perquè m’envien ofertes de contactes? O serà precisament per això?

Technorati Tags: Sant Valentí, enamorats, publicitat, internet, spam, La Vanguardia, RACC, Parship.es

Compartir

Related Posts:

  • No hi haurà ni La Vanguardia ni Sport ni Mundo…
  • L'idioma d'El Nord del Penedès
  • Democràcia electrònica: No és la forma, és el contingut
  • +35.000 adherits a FACEBOOK EN CATALÀ!
  • +7695 facebookaires aconsegueixen el FACEBOOK EN CATALÀ!
  • RENFE i el català

Etiquetes:enamorats, internet, La Vanguardia, Parship.es, publicitat, RACC, Sant Valentí, spam

Publicat a Actualitat, Web 2.0