• Inici
  • Sobre mi
  • Contactar
  • Subscripció
  • Arxiu

Daniel García Peris – Blog

Anàlisi del web 2.0, turisme i actualitat

Fil dels
Apunts
Comentaris
« Senyal de Plana
Sant Sadurní d’Anoia – notes històriques i imatges »

Comerç proper 2.0

3 des. 2011 per Daniel García Peris

Anti-marketing

No és suficient entendre correctament el potencial del social media i la societat de la informació per mantenir la paradeta oberta. Aquest és l’article que el 3 de vuit m’ha publicat al respecte. L’escrit també ha estat publicat al meu bloc al diari ARA.

El 3 de Vuit 2-12-11: Comerç proper 2.0

Articles publicats a el 3 de vuit:

Technorati Tags: Barcelona, Vilafranca, Penedès, Gelida, comerç, web 2.0, turisme, restaurant, botiga, gastronomia, formatge, vi, cava, social media, web 2.0

Compartir

Related Posts:

  • Consell Econòmic i Social per a l'Alt Penedès
  • El comerç just de la mentida
  • Formatge lunar
  • És el 2016 l'Any de la Gastronomia i l'Enoturisme?
  • Estiu proper
  • Penedès 10

Etiquetes:Barcelona, botiga, cava, comerç, formatge, Gastronomia, Gelida, Penedès, restaurant, social media, Turisme, Vi, Vilafranca, Web 2.0

Publicat a Actualitat, Gelida, Penedès, Turisme, Web 2.0