• Inici
  • Sobre mi
  • Contactar
  • Subscripció
  • Arxiu

Daniel García Peris – Blog

Anàlisi del web 2.0, turisme i actualitat

Fil dels
Apunts
Comentaris
« El Mata-degolla de Sant Quintí de Mediona i el Tricentenari del 1714
Ruta pels indrets de la vila d’Arenys que van inspirar el mite de Sinera »

Millora de la comunicació 2.0 del sector turístic a Catalunya

20 nov. 2013 per Daniel García Peris

Public Market Center

El turisme és una activitat econòmica transversal en la qual intervenen un número important d’agents, tant públics com privats, i de manera interdisciplinària. A Catalunya, aquests agents potser no són prou conscients de la seva participació en l’àmbit de la comunicació turística. Sovint aquesta arriba al punt de ser desconeguda o menysvalorada. Per la seva banda el professional etiquetat pròpiament turístic en l’àmbit català té majoritàriament com a fonts de coneixement la verticalitat de l’organització a la qual pertany. Finalment al consumidor turístic a Catalunya se li reserva un paper unidireccional en aquesta cadena de producció desaprofitant el valor de la seva opinió, tot desconfiant de la seva capacitat per implicar-se en la millora d’un projecte a llarg termini. A “Millora de la comunicació 2.0 del sector turístic a Catalunya” descriurem aquesta situació, que creiem que actualment és predominant. L’objectiu principal d’aquest treball és mostrar les possibilitats de les eines de comunicació que ofereix la Societat de la Informació per la fluïdesa i generació de coneixement en el negoci turístic a Catalunya. Prenent inicialment l’estudi de les aplicacions existents de web 2.0 o social media, aplicarem i argumentarem quina és l’estratègia més indicada per a l’objectiu d’acostar tots els agents del sector, públics i privats, des dels proveïdors dels serveis fins als turista implicat o “proturista” amb una aplicació web creada amb aquesta finalitat.

Treballant dins una bola de neu #photooftheday #picoftheday #bestoftheday #instadaily #instamania

Aquest treball professional en Economia del Coneixement el vaig realitzar com a treball final del Màster en Societat de la Informació i del Coneixement, presentat al juny del 2013, per a l’Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i aprofitant l’experiència laboral adquirida com a director del Patronat de Turisme de Subirats. El podeu aconseguir a continuació.

Millora de la comunicació 2.0 del sector turístic a Catalunya by Daniel García Peris

Support independent publishing: Buy this e-book on Lulu.

Technorati Tags: Catalunya, comunicació, turisme, promoció, màrqueting, social media, web 2.0

Compartir

Related Posts:

  • Sobre mi
  • El Penedès també existeix
  • Pla d'Acció Turística al Garraf
  • Propostes del 2007 sense resposta al 2013
  • Igualada serà novament seu de les Jornades de la Penedesfera
  • "Vés al Penedès"

Etiquetes:Catalunya, comunicació, màrqueting, promoció, social media, Turisme, Web 2.0

Publicat a Turisme, Web 2.0