• Inici
  • Sobre mi
  • Contactar
  • Subscripció
  • Arxiu

Daniel García Peris – Blog

Anàlisi del web 2.0, turisme i actualitat

Fil dels
Apunts
Comentaris
« Can Pàmies o la darrera postal
El Bloc de la FEGP »

L’oportunitat en promoció turística

8 set. 2017 per Daniel García Peris

@googlemaps fent #googlestreetview a l'#autopista #AP7 per #Martorell #BaixLlobregat

Visquem en un món saturat d’informació. Les variables de l’oportunitat i la creativitat entren en acció per influir amb el ressò del missatge dels mitjans de comunicació tradicional dins una estratègia global, especialment en l’àmbit de la promoció turística. Poso com a exemple els casos de la formiga a la Dama d’Elx i quan es va abatre el terrorista de la Rambla a Subirats. Aquest és l’article que el 3 de vuit m’ha publicat al respecte. L’escrit també ha estat publicat al meu blog al diari ARA.

El 3 de Vuit 8-9-17: L’oportunitat en promoció turística by Daniel García Peris on Scribd

Articles publicats a el 3 de vuit:

Technorati Tags: Turisme, Promoció, Internet, xarxes socials, formiga, Elx, atemptats, Subirats, Penedès

Compartir

Related Posts:

  • Centre de Promoció Turística i Aula del Funicular:…
  • Llum turística
  • L'estratègia de la ceba
  • La Verema Turística
  • La gèlida oportunitat mediàtica
  • Gelidarts o la despromoció econòmica

Etiquetes:atemptats, Elx, formiga, internet, Penedès, promoció, Subirats, Turisme, xarxes socials

Publicat a Catalunya, Gelida, Penedès, Turisme, Web 2.0